ایران تک

سایبان برقی فروشگاه پوشاک ایران تک اصل

سایبان برقی فروشگاه پوشاک ایران تک اصل توسط تیم حرفه ای  تلاشگر سایبان برقی شاهد اجرا شده است و همانطور که در عکسی از این پروژه مشاهده می کنید نمای زیبای مغازه را میبینید که فضای بیرونی مغازه را بسیار زیباتر کرده است. اگر قبلا به فروشگاه پوشاک ایران تک اصل مراجعه کرده باشید متوجه تغییرات آن خواهید شد که چقدر نصب سایبان روی ظاهر آن تاثیر گذاشته است.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر راجع به سایبان برقی که برای فروشگاه پوشاک نصب کرده ایم توضیح دهیم.

مزیت نصب سایبان برقی فروشگاه پوشاک ایران تک اصل

وقتی میخواهیم به مرکز خرید یا فروشگاهی مراجعه کنیم اول از همه ویترین آن را مشاهده میکنیم . در این مرحله برای مغازه داران خیلی اهمیت دارد که مشتری بیرون از مغازه در حال نگاه کردن ویترین است را جذب کند. حالا راه های جذب مشتری از چیدمان جذاب ویترین گرفته تا محیط شیک و جذاب داخل مغازه. ولی بعضی از مغازه داران هستند با اینکه ویترین مغازه را خیلی جذاب چیده اند ولی نمیتوانند مشتری را جذب کنند دلیلش هم این است که فرد رهگذر نمی تواند به راحتی ویترین مغازه را مشاهده کند اگر کمی بیشتر دقت کنیم دلیلش میتواند نور آفتاب شدیدی باشد که به ویترین مغازه می تابد و خورشید با بدجنسی تمام مشتریانتان را می پراند.

اما راه حل خیلی خوبی وجود دارد و آن هم نصب سایبان مغازه است. وقتی سایبان برقی نصب کنید دیگر خیالتان راحت است که افراد رهگذر به راحتی از ویترین شما دیدن می کنند و برای چند ثانیه هم که شده زیر سایه ی سایبان می ایستند تا کمی خنک شوند.

از مزیت نصب سایبان برقی فروشگاه ایران تک اصل تا اینجا متوجه شدیم که از تابش مستقیم آفتاب به ویترین مغازه جلوگیری می کند پس یکی از دلیل هایی که اقدام به نصب سایبان برقی مغازه کرده است این مورد است و می توان به عنوان اصلی ترین مورد دانست.

سایبان تک پوشاک
سایبان تک پوشاک

سایبان تک پوشاک

محافظ محصولات شما سایبان برقی است!

همه ی ما میدانیم که ویترین مغازه یا فروشگاه برای به نمایش گذاشتن محصولات مورد استفاده قرار میگیرد ولی بعضی از مغازه داران هستند که برای جلوگیری از تابش آفتاب به ویترین مغازه جلوی ویترین پارچه نصب می کنند همین امر باعث می شود هیچ رهگذری قارد به مشاهده ی محصولات شما نشود.

از این روش های قدیمی دیگر استفاده نکنید وقتی به راحتی با نصب سایبان مغازه میتوانید از محصولات داخل ویترین مغازه تان محافظت کنید چرا از روش های دیگر استفاده می کنید.

مخصوصا مغازه یا فروشگاه های لباس حتما به فکر نصب سایبان برقی بکنند چون میدانیم که اگر لباس در مدت زمان زیادی جلوی نور آفتاب قرار بگیرد ممکن است رنگش بپرد و نتیجه ای جز ضرر مالی برای شما نخواهد داشت.

در حین رد شدن از روبروی مغازه ها شاید دیده باشید که برخی از مغازه داران هستند از تیکه های کارتن برای جلوگیری از تابش آفتاب استفاده می کنند که هم ظاهر مغازه را زشت می کند هم اینکه دیگر مشتاق به نگاه کردن آن مغازه نخواهید شد.

همیشه خودتان را جای مشتری بگذارید تا بهترین فضای مغازه را تدارک ببینید و بتوانید درآمدتان را روز به روز افزایش دهید.

بهتر دیده شدن تبلیغات مغازه روی سایبان برقی

مشکل اکثر این روز های مغازه داران کمبود مشتری است دلیلش هم بسته بودن مدت طولانی اکثر مغازه ها و ماندن افراد در خانه به دلیل وجود ویروس کرونا است که هنوزم افرادی هستند در خانه مانده اند و به جزء انجام کارهای ضروری بیرون از خانه نمی آیند. ولی شما بازم هم میتوانید از این فرصت استفاده کنید و مشتریان خود را داشته باشید چطوری؟ با تبلیغات ، تبلیغات در هر زمینه ی شغلی حرف اول را می زند اگر تبلیغات خوبی در سطح شهر و شبکه های مجازی داشته باشید به راحتی مشتریان زیاد جذب می کنید.

شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که تبلیغات چه ربطی به سایبان برقی دارد؟ در جواب سوال شما عکسی از پروژه ی اجرا شده آماده کرده ایم که خودتان میتوانید تاثیر آن را مشاهده کنید.

چاپ تبلیغات روی سایبان برقی برای مغازه ی شما هم از نظر هزینه هم از نظر اینکه همه ی مردم آن را مشاهده می کنند میتواند موثر باشد. اگر سراغ چاپ تبلیغات روی بیلبوردهایی در سطح شهر رفته باشید متوجه میشوید هزینه های بسیاری بالایی دارد و ممکن است از پس هزینه هایش بر نیایید و اینکه تبلیغات شما برای همیشه در همان بیلبورد باقی نمیماند به محض اینکه تبلیغات جدید داشته باشند آن را نصب می کنند.

ولی تبلیغات روی سایبان شما هیچوقت پاک نمی شود ، از بین نمیرود ، همیشه برای سالها باقی می ماند و همچنان مشتریانتان روز به روز بیشتر می شود مخصوصا اگر تبلیغاتتان خوب باشد تاثیر بیشتری هم خواهد داشت و در ذهن مردم برای همیشه باقی می مانید.

سفارش سایبان برقی
سفارش سایبان برقی
سفارش سایبان برقی

 

همین حالا برای سفارش سایبان برقی اقدام کنید!

تا اینجا متوجه این موضوع شدید که وجود سایبان برقی چقدر می تواند برای تبلیغات ، دکوراسیون مغازه یا فروشگاه شما موثر واقع شود. پس دست به دست نکنید و برای داشتن بهترین سایبان برقی اقدام کنید.

برای سفارش سایبان برقی مغازه لازم نیست راه دوری بروید ، شرکت سایبان برقی شاهد به عنوان بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان به شما عزیزان خدمات ارزنده ای ارائه می دهد در زمینه ی شستشوی سایبان ، تعمیر و تعویض سایبان حتما با ما تماس بگیرید چون در این زمینه تخصص داریم میتوانیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم. برای تماس با ما کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.